Blogia
unheroediferente

Winter-Swimmer Erkki SkyDrive

 

Varaktighet 62 minuter. . år 2018. Dokumentären följer en 93-årig Erkki Makkonen när han förbereder sig för VM-VM som äger rum i Sibirien, Ryssland. Erkki har bara besökt Ryssland en gång tidigare - 1943. "Då gick vi beväpnade med vapen, nu är jag bara beväpnad med mina baddräkter", sammanfattar Erkki filosofin på hans resa. Dokumentären följer Erkki resberedningar i en sömnig liten by Savonranta. Erkki är en välkänd syn på flodförsäljningarna som ligger i centrum av byn. Han går dagligen till forsarna med sin vandrare för att simma för att hålla sig passande till rasen. Den här åtta-tiden världsmästaren, som för närvarande håller titeln, ser fram emot framtiden med tillförsikt: "Även om tiderna är svåra i Finland, kommer vi att stå upp igen och vi kommer att stiga. Jag ser fram emot framtiden. , Jag kunde försöka åka bergsklättring ", konstaterar Erkki. Den här filmen är en historia om sisu - finsk koncept kanske bäst översatt som en stoisk beslutsamhet mot motgången - och lust för livet och hålen i isen. Och lite om kärlek också.

Chavala, inget till någonting, men det var inte så bra som möjligt. Detta är mycket normalt i Finland. Massor av Bastu, mycket öl och ett hål i isen. Du är hardcore. http://moebrunitgi.parsiblog.com/Posts/4/Streaming+genres+romance+action+Hajwala+2+yify+171/ HAHAHA HA! Tack Dnews, nu har jag bevis för att visa min mamma att jag är helt bra. Jag kan inte känna förkylningen alls. och jag vill göra polära b-klubbar, och hon tycker att jag är galen XD. Sluta stjäla Wim Hofs idéer. Jag är en enkel kvinna, jag ser rumpa, jag klickar.

C'est quoi ces conneries. hyperdata.blogia.com/2019/051106-hack-online-cheat-engine-simon-s-cat-crunch-time-payment-discount.php.

 

Jag undrar om de testpersoner som deltog i vintersvimmningen var mer hälsosamma till att börja med eftersom människor som gör den typen av saker tenderar att vara mer atletiska och energiska. Vinter-Simmare inte. Mycket trevlig. Namaste Jonna. Jag såg inte lite Olivia simma. Underbar. Ja, men du kommer aldrig vara starkare än Mother Nature. Vad som hände var att du blev inställd på vintern. På sommaren äter kryddig varm mat, på vintern äter du kall mat. Baksida i sommar solen, bad i vinterns isvatten. Välkommen till jorden. 😏.

Vinter-simmare erskine.

0 comentarios